نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز

نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز

نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده 9177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸
مرداد


در مقاله عیب یابی رفع عیب آبگرمکن دیواری پس از اینکه تمامی اجزای سازنده و چگونگی دسترسی و تست آن ها را متوجه شدید، اکنون می توانید با رجوع به رفرنس ها و منوآل های ارائه شده در مورد عیب یابی آبگرمکن های دیواری، نسبت به تعمیر سیستم های خود اقدام نمایید.
 
1-جرقه نزدن آبگرمکن
مهم‌ترین علت روشن نشدن آبگرمکن دیواری می‌تواند کار نکردن جرقه زن این سیستم باشد. الکترودی در سیستم آبگرمکن تعبیه شده است که در صورت عدم قرارگیری به طور استاندارد، عمل جرقه زنی به طور صحیح صورت نمی‌گیرد. به عنوان مثال، فاصله استاندارد میان نوک الکترود و مشعل موجود در آبگرمکن باید حدود ۹ میلی‌متر باشد. رعایت نکردن این فاصله، چه به میزان بیشتر و چه به میزان کمتر، به معنی جرقه نزدن آبگرمن است.
2-جرقه زدن آبگرمکن و خاموش شدن شعله پس از اتمام جرقه:
یکی دیگر از عیب یابی آبگرمکن ممکن است این ایراد بدین صورت باشد که جرقه زن پکیج بوتان جرقه می‌زند اما پس از اتمام جرقه‌زدن ، شعله خاموش می‌گردد. عوامل متعددی باعث بروز این مشکل می‌شود. در این مواقع ابتدا به باز بودن یا نبودن شیر گاز دقت بفرمایید ممکن هست این دلیل بسیار ساده باعث خاموش شدن شعله گردد، در عین حال که جرقه زن پکیج بوتان سالم بوده و کارش را درست انجام می‌دهد. همچنین ممکن است عواملی همچون رسوب گرفتگی سر الکترودها، خرابی سنسور گاز، نقص در لوله کشی ساختمان و جابجاشدن شیر آب سرد و گرم موجب این مشکل می‌شوند.
 

3-روشن نشدن شمعک آبگرمکن
 
روشن نشدن شمعک خود می‌تواند به دلایل زیر بستگی داشته باشد:
بسته بودن شیر پروانه‌ای
گرفتگی نازل شمعک
گرفتگی صافی شمعک
خرابی واشر دیافراگم آبگرمکن دیواری
افت فشار گاز
ایراد در ترموکوپل
نقص در مشعل
ارتفاع بالای شمعک
باید بدانیم که داخل رگلاتور آبگرمکن دیافراگم وجود دارد که گاها بعلت پاره شدن دیافراگم ممکن است دستگاه روشن نشود، که در این حالت با تعویض دیافراگم مشکل حل خواهد شد.
باید توجه داشت که گاها برخی از افراد به منظور برطرف نمودن گرفتگی شمعک از سوزن استفاده می‌کنند. باید به شما بگوییم که انجام این کار به منزله آسیب رساندن به شمعک است، چرا که به این ترتیب قطر نازل را که بسیار کم است گشاد می‌کنید و به طول کلی عملکرد شمعک را مخدوش خواهید نمود.
ادامه عیب یابی رفع عیب آبگرمکن دیواری را در اینجا ببینید
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعد از ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

  • نصب پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز